Efektivní využívání PR na realitním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využívání PR na realitním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Koutek, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:17:26Z
dc.date.available 2010-07-17T22:17:26Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9621
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou efektivního využívání možností public relations na realitním trhu. Teoretická část vymezuje základní pojmy oblasti trhu nemovi-tostí a public relations a postihuje zákonitosti jejich fungování. V rámci primárního vý-zkumu byly stanoveny pracovní hypotézy týkající se efektivního využívání PR realitními společnostmi, jejichž platnost je ověřována dotazníkovým šetřením a hloubkovými rozho-vory. Na základě analýzy všech částí výzkumu byla navržena doporučení pro efektivní vy-užívání PR na realitním trhu, která představují stěžejní část práce. cs
dc.format 85 s., 11 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 2366013 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Public relations cs
dc.subject vztahy s médii cs
dc.subject realitní trh cs
dc.subject developerské společnosti cs
dc.subject realitní společnosti cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject pozice experta cs
dc.subject Public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject real estate market en
dc.subject constraction company en
dc.subject real estate agency en
dc.subject brand building en
dc.subject expert position en
dc.title Efektivní využívání PR na realitním trhu cs
dc.title.alternative Efficient usage PR on real estate market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the effective usage of public relations in real estate. The theoretical part defines the essential concepts in real estate and public relations and the principles they are based on. In the primary survey, I set up hypothesis for effective usage of public relati-ons services by real estate companies and then I cross checked their validity through ques-tionnaires and indepth interviews. Based on the analysis of the outcomes, the proposal for the effective usage of public relations in real estate was defined. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10613
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
koutek_2009_dp.pdfBlocked 2.256Mb PDF View/Open
koutek_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
koutek_2009_op.zip 18.68Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account