Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj |
Author: |
Salajková, Miroslava
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Předložená práce sumarizuje nejprve teoretická východiska, vztažená k problematice dopadů lidské činnosti na životní prostředí. Autorka upozorňuje na negativní vliv reklamy na spotřební chování jednotlivců i společnosti. V analytické části zjišťuje, zda česká legislativa dostatečně podporuje alternativy v dopravě, dále předkládá její ekonomické výhody a ekologické přínosy. Formou případové studie z Ústeckého kraje dokladuje, že osvětou a aktivizaci zainteresovaných obyvatel lze změnit postoje a vzorce chování společenství, a to v pozitivním slova smyslu. Autorka dochází k závěru, že prevencí, osvětou a průběžným celoživotním vzděláváním lze dosáhnout zlepšení nejen stavu životního prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9666
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10627
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account