dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Zavadilová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:08:18Z |
|
dc.date.available |
2019-04-24T23:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9715
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout opatření týkající se zefektivnění interní komunikace v procesu přijetí nového zaměstnance ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. V teoretické části jsou popsány základní úkoly a nástroje interní komunikace, dále pak získávání, orientace a pracovní vztahy s akcentem na důležitost komunikace. Praktická část popisuje skutečnou situaci využívání nástrojů interní komunikace a proces přijetí. Na základě zjištěných informací jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení interní komunikace, k efektivnější adaptaci zaměstnance a ztotožnění se s firemní kulturou společnosti HP TRONIC. |
cs |
dc.format |
85 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2677739 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2019 |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
proces přijetí nového zaměstnance
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
pracovní vztahy
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
personal communication
|
en |
dc.subject |
company culture
|
en |
dc.subject |
hiring process
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
employee relations
|
en |
dc.subject |
data gathering
|
en |
dc.title |
Strategie vnitrofiremní komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Proces přijetí nového zaměstnance |
cs |
dc.title.alternative |
Internal communication strategy for HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. New-employee hiring process |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my graduation thesis is to suggest measures leading to more effective internal communication during the process of hiring a new employee in the HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. The desk study reffers to the basic assigments and tools for internal communication together with gaining orientation in employee relations with the emphasis on the importance of communication. The practical part concentrates on the actual usage of available tools for internal communication; in addition, it focuses on the hiring process itself. Based on the gathered data, new steps leading to the improvement of internal communication in the employee hiring process, including more effective adaptation of the new employee and his/her acceptance of the company culture, have been propossed. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10645
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|