dc.contributor.advisor |
Drábková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šalda, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:19:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:19:16Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9740
|
|
dc.description.abstract |
Tato studie se zabývá charakteristickými rysy inzerátů v českých a britských časopisech životního stylu a jejich rozluštěním v textové, vizuální a stylistické rovině. Studie zohledňuje lingvistické, paralingvistické a stylistické prosředky, které jsou využívány v inzerci. Jako základní prostředek v inzerci je považován jazyk v kontextu s vizuálními prostředky. Praktická část je věnována rozboru deseti inzerátů, z toho čtyřem podrobně. Samotný rozbor ukazuje, které lingvistické, paralingvistické a stylistické prostředky jsou využívány v inzerci a jak se od sebe liší české a britské inzeráty. Bylo rozhodnuto, že prostředky užívané v inzerci se liší jen částečně a že většinou nesou společné rysy. |
cs |
dc.format |
44 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2262604 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
text
|
cs |
dc.subject |
kontext
|
cs |
dc.subject |
význam
|
cs |
dc.subject |
znak
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
text
|
en |
dc.subject |
context
|
en |
dc.subject |
meaning
|
en |
dc.subject |
feature
|
en |
dc.title |
Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu |
cs |
dc.title.alternative |
A Comparative Analysis of Advertisements in British and Czech Lifestyle Magazines |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Miššíková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The current study deals with the characterictic features of advertisements in Czech and British lifestyle magazines and their decoding in textual, visual and stylistic level. The study reflects linguistic, paralinguistic and stylistic devices, which are used in advertising. The language is considered to be a basic device in context with its visual aspects. The practical part is dedicated to analysis of ten advertisements and four of them in detail. The analysis indicates which linguistic, paralinguistic and stylistic devices are used in advertising and how they differ from each other in Czech and British magazines. It has been decided that the devices used in advertising differ only particulary and that they bring common features. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
11205
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
inzeráty
|
cs |
local.subject |
syntax
|
cs |
local.subject |
srovnávací analýza
|
cs |
local.subject |
čeština
|
cs |
local.subject |
English language
|
en |
local.subject |
advertisements
|
en |
local.subject |
syntax
|
en |
local.subject |
comparative methods
|
en |
local.subject |
Czech language
|
en |