Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Sklenářová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:22:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:22:21Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9866
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v marketingovém mixu značek Red Bull a Semtex. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Red Bull a Semtex. Na základě stanovených kritérií je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek. Analýza je poté podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vnímání eventů těchto značek členy cílové skupiny. |
cs |
dc.format |
65 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
772963 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
Red Bull
|
cs |
dc.subject |
Semtex
|
cs |
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
Red Bull
|
en |
dc.subject |
Semtex
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.title |
Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of Semtex and Red Bull event marketing strategies? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with problems of event marketing and its position in the marketing mix of the Red Bull and Semtex brands. First of all it describes basic theory aspects of event marketing. The practical part of the thesis faces the two brands' application of event marketing strategy. According to defined aspects the thesis describes and weighs one of Red Bull events and one of Semtex events. The analysis is supported by research work which describes how the target group feels about the events. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10533
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account