Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Sklenářová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:22:21Z
dc.date.available 2010-07-18T00:22:21Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9866
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v marketingovém mixu značek Red Bull a Semtex. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Red Bull a Semtex. Na základě stanovených kritérií je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek. Analýza je poté podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vnímání eventů těchto značek členy cílové skupiny. cs
dc.format 65 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 772963 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event cs
dc.subject Event marketing cs
dc.subject Red Bull cs
dc.subject Semtex cs
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Event en
dc.subject Event marketing en
dc.subject Red Bull en
dc.subject Semtex en
dc.subject Marketing communications en
dc.title Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull cs
dc.title.alternative Comparison of Semtex and Red Bull event marketing strategies? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with problems of event marketing and its position in the marketing mix of the Red Bull and Semtex brands. First of all it describes basic theory aspects of event marketing. The practical part of the thesis faces the two brands' application of event marketing strategy. According to defined aspects the thesis describes and weighs one of Red Bull events and one of Semtex events. The analysis is supported by research work which describes how the target group feels about the events. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10533
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sklenářová_2009_bp.pdf 754.8Kb PDF View/Open
sklenářová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
sklenářová_2009_op.zip 17.66Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account