Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.
Author: Růžičková, Lucie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tématem diplomové práce je zpracování Projektu zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. Cílem je získat teoretické poznatky o systému řízení vztahu se zákazníky, analyzovat současný stav ve společnosti a navrhnout konkrétní projekt. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část praktická se dále dělí na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá vnějšími a vnitřními podmínkami, které společnost ovlivňují. V projektové části je navržen konkrétní způsob zvýšení zákaznického servisu exportního oddělení. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9871
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12421


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
růžičková_2009_dp.pdfBlocked 3.202Mb PDF View/Open
růžičková_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
růžičková_2009_op.pdf 174.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account