Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. |
Author: |
Růžičková, Lucie
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je zpracování Projektu zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. Cílem je získat teoretické poznatky o systému řízení vztahu se zákazníky, analyzovat současný stav ve společnosti a navrhnout konkrétní projekt. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část praktická se dále dělí na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá vnějšími a vnitřními podmínkami, které společnost ovlivňují. V projektové části je navržen konkrétní způsob zvýšení zákaznického servisu exportního oddělení. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9871
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12421
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account