Agresivita mládeže ve spojitosti s reklamou a médii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Agresivita mládeže ve spojitosti s reklamou a médii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnitr, Jan
dc.contributor.author Livingstonová, Věra
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:24:26Z
dc.date.available 2010-07-18T00:24:26Z
dc.date.issued 2009-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9873
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce jsou média a jejich vliv na mládež. Tato práce se snaží zjistit souvislost mezi nadměrným sledováním televize, nadužíváním médií a zvýšeným agresivním chováním mládeže. Práce popisuje obecnou agresivitu, vliv televize a reklamy. Dále věnuje pozornost nebezpečí internetu a počítačových her. Praktická část mapuje sledovací návyky u náhodného vzorku středoškoláků, trávení jejich volného času a spotřební zvyky. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 430023 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mládež cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject televize cs
dc.subject média cs
dc.subject reklama cs
dc.subject internet cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject Youth en
dc.subject aggression en
dc.subject television en
dc.subject media en
dc.subject advertisement en
dc.subject Internet en
dc.subject computer games en
dc.subject free time en
dc.title Agresivita mládeže ve spojitosti s reklamou a médii cs
dc.title.alternative Aggression of the youth of today in connection with advertisements and media en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated The subject of my final work in Bachelor of Social Studies is media and its influence on the youth of today. This work is trying to find out a connection between excess TV viewing, misuses of media and increased aggressive behavior of youth. The work describes common aggression, the influence of television and advertisements. Furthermore it pays attention to the influence of Internet and computer games. Practical part describes surveillance patterns between random sample of grammar school students, the use of their free time and their consumer habits. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016082
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade C
local.subject vliv médií cs
local.subject media influence en


Files in this item

Files Size Format View
livingstonová_2009_bp.pdf 419.9Kb PDF View/Open
livingstonová_2009_vp.doc 55.22Kb Microsoft Word View/Open
livingstonová_2009_op.doc 67.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account