Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy |
Author: |
Hodíková, Linda
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9885
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10659
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account