Vliv sponzoringu na image značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv sponzoringu na image značky |
Author: |
Veselá, Barbora
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce mapuje sponzoringové aktivity dvou největších rivalů na poli spor-tovních značek, se zaměřením na netradiční sportovní odvětví - námořní jachting. Marke-tingový výzkum má za cíl zjistit, zda společnost PUMA, která se do vln sponzoringu v jachtingu vrhla a investovala nemalé peníze, je vnímána českými jachtaři jako "jachtař-ská" značka. Teoretická část objasňuje klíčové pojmy sponzoringu, včetně jeho právního vymezení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9913
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10702
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account