dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kamenská, Jindřiška
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:51:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:51:17Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9923
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou socializace a vzdělávání kombinovaně postižených dětí. Podává informace o diagnózách kombinovaně postižených dětí a o systému poradenských zařízení. Zvláštní kapitila je věnovaná socializaci a postavení rodin pečujících o postižené děti. Dále se zabává možnostmi ve vzdělávání. Součástí práce je případová studie dítěte s těžkým kombinovaným postižením. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
926961 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
diagnóza
|
cs |
dc.subject |
mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
dítě s kombinovaným postižením
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
ucelená rehabilitace
|
cs |
dc.subject |
poradenský systém
|
cs |
dc.subject |
diagnosis
|
en |
dc.subject |
mental retardation
|
en |
dc.subject |
combined handicapped child
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
acculturation
|
en |
dc.subject |
raise
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
integral rehabilitation
|
en |
dc.subject |
consultancy system
|
en |
dc.title |
Socializace dítěte s těžkým (kombinovaným) postižením a možnosti ve vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Highly handicapped child acculturation and education possibilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přinosilová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelors thesis deals in acculturation problems and combined handicap children education. Information about combined handicap diagnosis as well as on consultancy organization system is provided. Dedicated chapter is focused on family acculturation and its social status, when carrying of handicapped children. Education possibilities are elaborated as well. The presented thesis is a case study of a chilg with sever combined handicap. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015895
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
děti s kombinovaným postižením
|
cs |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |
local.subject |
children with combined disabilities
|
en |