dc.contributor.advisor |
Mikulová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Dostálková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:52:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:52:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9926
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je rozdělena do dvou částí: 1.všeobecná výchozí teorie, 2.charakteristika školy, oboru peněžní manipulant, předmětu účetnictví. Dále pak sedm ukázek praktických vyučovacích hodin. Náplní těchto hodin je téma z oblasti účetnictví Účtová třída 0 - Dlouhodobý majetek. Cílem této práce je vytvořit srozumitelné ukázky jednotlivých vyučovacích hodin, které se v mé praxi osvědčily. Tyto metody probíhaly metodou výkladu, vysvětlování po-mocí praktických příkladů, rozhovoru, opakování, také ústního i písemného prověřování vědomostí a dovedností mých žáků. Vždy jsem usilovala o zpětnou vazbu mezi žáky a mnou. Z toho důvodu jsem se-stavila pro žáky dotazník. Ten mi velmi pomohl v mé další práci a podpořil dobré výsledky mezi mnou a mými žáky. |
cs |
dc.format |
82 s., 22 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2203472 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bakalářská práce
|
cs |
dc.subject |
obor peněžní manipulant
|
cs |
dc.subject |
teorie
|
cs |
dc.subject |
praxe
|
cs |
dc.subject |
praktické příklady
|
cs |
dc.subject |
výklad
|
cs |
dc.subject |
vysvětlování
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
opakování-ústní
|
cs |
dc.subject |
písemné
|
cs |
dc.subject |
prověřování
|
cs |
dc.subject |
vědomosti
|
cs |
dc.subject |
dovednosti
|
cs |
dc.subject |
písemná práce
|
cs |
dc.subject |
učitelka
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
účetnictví
|
cs |
dc.subject |
dlouhodobý majetek
|
cs |
dc.subject |
bachelor's thesis
|
en |
dc.subject |
dealing with money study programme
|
en |
dc.subject |
theory
|
en |
dc.subject |
practice
|
en |
dc.subject |
practical examples
|
en |
dc.subject |
interpretation
|
en |
dc.subject |
explanation
|
en |
dc.subject |
discussion
|
en |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
revision-oral
|
en |
dc.subject |
written
|
en |
dc.subject |
checking for understanding
|
en |
dc.subject |
knowledge
|
en |
dc.subject |
skills
|
en |
dc.subject |
written work
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
students
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
accounting
|
en |
dc.subject |
long-term possession
|
en |
dc.title |
Příprava učitele střední školy na výuku ekonomických předmětů ve studijním oboru peněžní manipulant |
cs |
dc.title.alternative |
The preparation of a high school teacher for business subjects education in a field of study of dealing with money |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ernest, Barbara |
|
dc.date.accepted |
2009-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into two parts: 1.A general initial theory, 2.A description of the school, of the studying programme dealing with money, a description of Accounting as a school subject. Followed by a presentation of seven practical teaching lessons. The Content of these lessons is a theme of accounting Accounting class - long term possession. The goal of this thesis is to create intelligible examples of individual teaching les-sons, which have been proved competent during my practice. These methods were presen-ted to students with explanations and practical examples, discussions, revision. And also checking on oral and written knowledge and skills of my students. I have always sought feedback from my students. I have also made a questionnaire for students. This question-naire helped me a lot in my job and proved good results between my students and me. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11249
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
ekonomie
|
cs |
local.subject |
učitelské kompetence
|
cs |
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
economics
|
en |
local.subject |
teaching skills
|
en |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |