Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software |
Autor: |
Němec, David
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce "Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software" zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány komunikační specifika a odlišnosti komunikace zaměřené na firemní prostředí. V praktické části je popsán konkrétní příklad změny marketingové a komunikační strategie ve společnosti ABRA Software. Závěrem se autor zamýšlí nad důležitostí realizace výzkumných šetření v oblasti B2B a také nad roz-hodovacím procesem nákupu informačních systémů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10004
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10619
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet