Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o.
Autor: Dočkálková, Hana
Vedoucí: Juřenová, Andrea
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce nazvané "Návrh reklamní kampaně pro výrobek mlýnky na koření a solničky SPICE BELLS firmy TESCOMA s.r.o." je sestavení návrhu na propagaci nového produktu společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Tento návrh je zaměřen na informování zákazníka o existenci nového produktu a to díky uplatnění reklamní strategie. Obsahem práce je seznámení se s výrobky firmy a navržení doporučení pro podporu prodeje její současné novinky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1001
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dočkálková_2006_bp.pdfZablokované 1.417Mb PDF Zobrazit/otevřít
dočkálková_2006_vp.pdf 90.47Kb PDF Zobrazit/otevřít
dočkálková_2006_op.pdf 356.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet