Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh |
Autor: |
Kapustová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se dané problematiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu firmy EUROHUNT, s.r.o. a na její výrobek, výstražné zařízení pro zvěř. Tato část obsahuje profil firmy i výrobku, analýzu trhu, SWOT analýzu, matici BCG, životní cyklus výrobku, primární a sekundární výzkum. Poslední částí je projekt samotného zavedení výrobku na český trh. Je zaměřen na marketingové situace a cíle, kampaň, cílovou skupinu, komunikační strategii, varianty projektu a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10025
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
11138
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet