Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh
Autor: Kapustová, Lucie
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se dané problematiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu firmy EUROHUNT, s.r.o. a na její výrobek, výstražné zařízení pro zvěř. Tato část obsahuje profil firmy i výrobku, analýzu trhu, SWOT analýzu, matici BCG, životní cyklus výrobku, primární a sekundární výzkum. Poslední částí je projekt samotného zavedení výrobku na český trh. Je zaměřen na marketingové situace a cíle, kampaň, cílovou skupinu, komunikační strategii, varianty projektu a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10025
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 11138


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kapustová_2009_dp.pdfZablokované 2.154Mb PDF Zobrazit/otevřít
kapustová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kapustová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet