Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám |
Autor: |
Piskořová, Helena
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10051
|
Datum:
|
2009-08-14 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.08.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10622
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet