Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar |
Autor: |
Forétová, Alexandra
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a Interspar. Cílem práce je zjistit současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v daných supermarketech. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení komunikace biopotravin v obou supermarketech. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza a dotazníkové šetření. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o marketingových komunikacích, marketingovém výzkumu a trendu biopotravin získanými. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin z hlediska instore reklamy a webových stránek. Na základě zjištěné nedostatečné instore komunikace k zákazníkům bylo provedeno také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků s nabídkou biopotravin. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10090
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet