Efektivita internetové reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita internetové reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita internetové reklamy
Autor: Keilwerth, Ivo
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Zkoumání efektivity reklamy na internetu na základě jeho postavení v rámci mediálního mixu je obsahovým pilířem této diplomové práce, která ale okrajově analyzuje i další pa-rametry problematiky efektivity reklamy na internetu, kterými jsou například vývojové tendence, efektivita ve vztahu ke kreativnímu zpracování marketingového záměru či prodej na internetu jako specifická vlastnost internetu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10091
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10610


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
keilwerth_2009_dp.pdfZablokované 1.746Mb PDF
keilwerth_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
keilwerth_2009_op.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet