Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.
Autor: Zezulka, Richard
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10103
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zezulka_2009_dp.pdfZablokované 2.243Mb PDF
zezulka_2009_vp.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zezulka_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet