Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh |
Autor: |
Kolínská, Kateřina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí v segmentu potravin s jogurtovými nápoji a na základě této analýzy posuzuje reálnou možnost vstupu nového výrobku na trh. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury, dává východiska pro analýzu trhu a zabývá se také problematikou vstupu nového produktu na trh. V praktické části je pak provedena analýza trhu, charakteristika vybraného produktu a jeho komunikace. Na základě výstupů zpracovaných analýz jsou hodnoceny podmínky pro vstup nového produktu na trh. Projektová část navrhuje doporučení k realizaci záměrů sta-novených prací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10107
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10563
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet