Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh |
Author: |
Kolínská, Kateřina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí v segmentu potravin s jogurtovými nápoji a na základě této analýzy posuzuje reálnou možnost vstupu nového výrobku na trh. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury, dává východiska pro analýzu trhu a zabývá se také problematikou vstupu nového produktu na trh. V praktické části je pak provedena analýza trhu, charakteristika vybraného produktu a jeho komunikace. Na základě výstupů zpracovaných analýz jsou hodnoceny podmínky pro vstup nového produktu na trh. Projektová část navrhuje doporučení k realizaci záměrů sta-novených prací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10107
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10563
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account