Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Volfová, Petra
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem lze zvýšit konkurenceschopnost společ-nosti Rádia Zlín vůči silné konkurenci, která ve Zlínském kraji působí.Teoretická část vy-mezuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a mapuje rozhlasovou krajinu za období posledních pěti let. Praktická část je věnována analýze konkurence regionální stanice a primárním marketingovým výzkumům cílových skupin - posluchačů a obchodních partne-rů. Projektová část je zpracována na základě výsledků zmíněných výzkumů a jsou zde na-vrženy prostředky, které pomohou posílit postavení rozhlasové stanice ve stále rozrůstající se konkurenci, a to ve třech základních oblastech stanice: program, prodej a komerční ko-munikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10115
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10641
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet