Poruchy plynulosti řeči a jejich důsledky z hlediska výchovně - vzdělávacího a socializačního procesu žáků II. stupně základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Poruchy plynulosti řeči a jejich důsledky z hlediska výchovně - vzdělávacího a socializačního procesu žáků II. stupně základní školy |
Autor: |
Hubík, Marek
|
Vedoucí: |
Štěpánková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Práce se zaměřuje na oblasti z oborů sociální pedagogiky, speciální pedagogiky - logopedie a sociální psychologie. Jedná se o problematiku poruch plynulosti řeči, kterými jsou koktavost a breptavost. Dále pojednává o důsledcích těchto poruch na výchovný, vzdělávací a socializační proces žáka II. stupně základní školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10150
|
Datum:
|
2009-03-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1015822
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet