Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pokročilé metody animace v 3D Studio MAX |
Autor: |
Šrotíř, Jiří
|
Vedoucí: |
Kubalčík, Marek
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX. V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí. Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1036
|
Datum:
|
2006-06-16 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3292
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet