Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.
Autor: Babicová, Lenka
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s., Hanušovice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingového mixu a marketingového komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení prvků marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10494
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13333


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
babicová_2009_bp.pdf 908.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
babicová_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
babicová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet