Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s. |
Autor: |
Babicová, Lenka
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s., Hanušovice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingového mixu a marketingového komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení prvků marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10494
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13333
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet