Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Lužná, Kateřina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury. Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci uzavírá projektová část, jež navrhuje několik řešení na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALIKA. Návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10707
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12383


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lužná_2009_dp.pdfZablokované 2.243Mb PDF Zobrazit/otevřít
lužná_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lužná_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet