Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s.
Autor: Šimoníková, Lenka
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá kompletní tématikou komunikačního mixu. Což znamená, že zahrnuje propagaci, plánování, analyzování a rozpočet komunikačního mixu. Všechny tyto prvky jsou rozebrány v teoretické části práce. Po ní následuje analytická část práce, která řeší problém nedostatečných propagačních aktivit podniku Zlínské tiskárny, a.s. Vzhledem k současným nulovým komunikačním aktivitám tohoto podniku je dále navržen komplexní komunikační mix s finančním propočtem na jeden rok - časové období roku 2010. Tento komunikační mix je stanoven na základě analýzy současné ekonomické situace na trhu a na základě analýzy konkurenčního prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10732
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 9221


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimoníková_2009_bp.pdfZablokované 696.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
šimoníková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šimoníková_2009_op.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet