Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s. |
Autor: |
Šimoníková, Lenka
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá kompletní tématikou komunikačního mixu. Což znamená, že zahrnuje propagaci, plánování, analyzování a rozpočet komunikačního mixu. Všechny tyto prvky jsou rozebrány v teoretické části práce. Po ní následuje analytická část práce, která řeší problém nedostatečných propagačních aktivit podniku Zlínské tiskárny, a.s. Vzhledem k současným nulovým komunikačním aktivitám tohoto podniku je dále navržen komplexní komunikační mix s finančním propočtem na jeden rok - časové období roku 2010. Tento komunikační mix je stanoven na základě analýzy současné ekonomické situace na trhu a na základě analýzy konkurenčního prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10732
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
9221
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet