Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí |
Autor: |
Bezděk, Pavel
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky z oblasti marketingové komunikace. V analytické částí byly na základě teoretických zdrojů vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a STP analýza, jejichž logickým vyústěním jsou doporučení pro komunikační politiku firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10757
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11776
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet