Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier |
Autor: |
Dvořáčková, Martina
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Teoretická část této práce je zaměřena na význam public relations v marketingové komuni-kaci, představuje jednotlivé složky a zabývá se též novými trendy v PR. Praktická část analyzuje public relations marketingové aktivity společnosti Garnier. Hlavní důraz je kladen na webové stránky prokrasnetelo.cz, které sledují právě nové trendy public relations. Součástí je rovněž výzkum, jak stránky PKT ovlivňují vnímání značky a nakolik jsou tedy nová média v PR úspěšná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10762
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet