Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě
Autor: Hinnerová, Lucie
Vedoucí: Staňková, Eva
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je zlepšit komunikaci mezi Centrem informačních technologií (CIT) a zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě. Hlavním úkolem je zvýšit spokojenost těchto zákazníků se službami poskytovanými CIT a to s využitím zvolených marketingových nástrojů. Nejprve jsou uživatelé seznámeni s pojmy týkajícími se služeb a marketingové komunikace. Poté následuje analýza aktuální situace v komunikaci mezi CIT a zaměstnanci a studenty pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Další část je zaměřena na marketingové prostředí, historii CIT a SWOT analýzu. Poslední část práce je věnována projektu, který má na základě vhodně zvolených marketingových nástrojů zlepšit a zdokonalit komunikaci mezi CIT a studenty a zaměstnanci, a zároveň zlepšit pověst CIT v povědomí těchto zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10839
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 12333


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hinnerová_2009_dp.pdfZablokované 3.015Mb PDF
hinnerová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hinnerová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet