Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě |
Autor: |
Hinnerová, Lucie
|
Vedoucí: |
Staňková, Eva
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je zlepšit komunikaci mezi Centrem informačních technologií (CIT) a zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě. Hlavním úkolem je zvýšit spokojenost těchto zákazníků se službami poskytovanými CIT a to s využitím zvolených marketingových nástrojů. Nejprve jsou uživatelé seznámeni s pojmy týkajícími se služeb a marketingové komunikace. Poté následuje analýza aktuální situace v komunikaci mezi CIT a zaměstnanci a studenty pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Další část je zaměřena na marketingové prostředí, historii CIT a SWOT analýzu. Poslední část práce je věnována projektu, který má na základě vhodně zvolených marketingových nástrojů zlepšit a zdokonalit komunikaci mezi CIT a studenty a zaměstnanci, a zároveň zlepšit pověst CIT v povědomí těchto zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10839
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
12333
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet