Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj
Autor: Břicháčková, Marie
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je vypracována situační analýza. Následuje popis současných aktivit strany a zpracování průzkumné sondy mezi voliči. Po-znatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Praktická část je završena vypra-cováním projektu marketingového plánu pro krajské volby 2012, který je podroben riziko-vé, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10886
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12278


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
břicháčková_2009_dp.pdfZablokované 5.276Mb PDF Zobrazit/otevřít
břicháčková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
břicháčková_2009_op.pdf 581.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet