Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj |
Autor: |
Břicháčková, Marie
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování v politice. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro krajské volby 2012. Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněna teoretická východiska politického marketingu, zpracovaná na základě do-stupné literatury. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je vypracována situační analýza. Následuje popis současných aktivit strany a zpracování průzkumné sondy mezi voliči. Po-znatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Praktická část je završena vypra-cováním projektu marketingového plánu pro krajské volby 2012, který je podroben riziko-vé, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10886
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
12278
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet