Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu
Autor: Prošek, Jiří
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce má za cíl zmapovat historický vývoj péče o zákazníky, definuje péči o zákazníky jako součást strategií přežití podniku, vysvětlit souvislosti a přechody od transaction marketing k relations marketing. Představuje vztahy se zákazníky jako součást systému řízení kvality a definuje vztahy mezi systémem řízení vztahů se zákazníky a prvky marketingového mixu. V analytické části se zabývá procesy a metodami měření spokojenosti zákazníků v sektoru B2B. Projektová část vyhodnocuje informace získané analýzou a určuje výstupy z šetření spokojenosti včetně určení nápravných opatření pro odstranění nekorektních jevů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10889
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
prošek_2009_dp.pdfZablokované 685.7Kb PDF
prošek_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
prošek_2009_op.zip 19.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet