Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou |
| Autor: |
Friedrich, Lukáš
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu "sponzorského balíčku" jako nástroje komunikačního mixu, který by mohl exkluzivní sponzor týmu, resp. reklamní partner, efektivně využít v rámci koncepce marketingové komunikace a který by přinesl pozitivní obchodní efekt. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10910
|
|
Datum:
|
2009-04-27 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10599
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet