Problematika spolupráce rodiny a mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Problematika spolupráce rodiny a mateřské školy |
Autor: |
Maňásková, Milena
|
Vedoucí: |
Štěpánková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Práce seznamuje se současnou mateřskou školou, dnešní rodinou a vztahy, které vznikají mezi nimi. Obě instituce mají zásadní vliv na rozvoj osobnosti jedince, a proto je nezbytně nutné, aby tyto subjekty efektivně spolupracovaly. Preprimární vzdělávání má svá specifika, která vyplývají zejména z dosud nezralé osobnosti dítěte předškolního věku a jeho potřeb. Edukace v mateřské škole musí být tedy přizpůsobena citovým, sociálním i kognitivním potřebám dětí této věkové skupiny a především by měla být v souladu s výchovným působením rodiny. V této práci je předložen možný způsob spolupráce mateřské školy a rodiny během školního roku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10975
|
Datum:
|
2009-03-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1015935
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet