Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR
Autor: Vašíček, Martin
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Hlavní částí bakalářské práce je marketingový výzkum, který zkoumá vztah cílové skupiny posluchačů ve věku 15 - 19 let k rozhlasovému formátu CHR. Jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika budou nedílnou součástí teoretické části bakalářské práce. Hlavní část praktické části bude obsahovat postup, vyhodnocení a závěrečnou zprávu marketingového výzkumu, který student provede na vzorku 204 respondentů náhodným výběrem ve věku 15 - 19 let. Vyhodnocení dotazníků bude prováděno na základě konzultací a podle metod obeznámených v předmětu KMAVY. Hypotézou bakalářské práce je preference poslechu hudby cílové skupiny 15 - 19 let na internetu a v digitálních formátech před poslechem hudby v rozhlasových stanicích. Tím bude zjištěno, jaký je postoj této skupiny posluchačů k formátu CHR, který se primárně zaměřuje na tuto cílovou skupinu. Výzkumem bude hypotéza práce potvrzena nebo vyvrácena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11051
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10701


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašíček_2009_bp.pdfZablokované 915.3Kb PDF
vašíček_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vašíček_2009_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet