Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole. |
Autor: |
Kožíšek, Luboš
|
Vedoucí: |
Pazdera, Bedřich
|
Abstrakt:
|
KOŽÍŠEK, Luboš. Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchově vzdělávacím procesu na základní škole. Brno: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Institut mezioborových studií Brno, 2010, 90 s. Diplomová práce na téma ?Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího využití ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole? je určena především těm, kteří projevují vážný zájem o výuku multikulturní výchovy na základní škole, měla by sloužit jako jednoduchá příručka, která stručně charakterizuje současné pojetí multikulturní výchovy a dále slouží zejména pro utvoření si představy o tom, v čem multikulturní výchova velmi obrazně řečeno spočívá. Práce je členěna do různých tématických okruhů. Obsahuje text o definičním vymezení multikulturní výchovy, zabývá se myšlenkami multikulturalismu, velmi stručně hovoří o historii národnostních menšin na území České republiky. Vzhledem k využití diplomové práce i po praktické stránce jsou v diplomové práci stručně rozpracovány současné metody, pilíře a pojmy multikulturní výchovy. Samostatnou kapitolu diplomové práce pak tvoří stať o multikulturní výchově v základním vzdělávání, v jejímž závěru se také zabývá otázkou vzdělávání cizinců na českých základních školách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11064
|
Datum:
|
2010-03-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16745
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet