Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o. |
Autor: |
Šimík, Marek
|
Vedoucí: |
Čablová, Markéta
|
Abstrakt:
|
V mé Bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu marketingového mixu služeb v podniku GARD&N s.r.oPodnik se zaobírá projektováním a realizací zahrad. Hlavním cílem této práce je důkladně analyzovat, a poté zhodnotit současný marketingový mix. Navrhnout zdokonalení slabých stránek marketingového mixu ve společnosti, které povede ke zvýšení marketingových aktivit společnosti, zejména propagačních a provozních. Včetně ekonomických dopadů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1109
|
Datum:
|
2006-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3588
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet