Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu?
Autor: Bartošová, Alena
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou využití nízkorozpočtových netradičních marketingových aktivit, které se vzájemně prolínají a doplňují. V teoretické části se zabývám komunikační tržní analýzou, významem segmentace trhu a základním představením tradičních médií. Více detailně je pak v teoretické rovině představen virální marketing, guerilla marketing a komunitní sítě se zaměřením na Facebook.com. Cílem praktické části je prezentace realizované kampaně s virálním šířením v prostředí Facebook, mé vlastní guerilla kampaně s téměř nulovým rozpočtem a analýza on-line průzkumu zjišťujícího marketingový potenciál fenoménu Facebook. Kreativní marketér dokáže i s minimálním rozpočtem zaujmout cílovou skupinu a maximalizovat efekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11118
Datum: 2010-04-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13650


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartošová_2010_bp.pdf 1.978Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2010_vp.pdf 55.58Kb PDF Zobrazit/otevřít
bartošová_2010_op.pdf 74.87Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet