Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Autor: Gabrhelík, Lukáš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11189
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13722


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gabrhelík_2010_dp.pdf 1.153Mb PDF Zobrazit/otevřít
gabrhelík_2010_vp.pdf 55.64Kb PDF Zobrazit/otevřít
gabrhelík_2010_op.pdf 57.42Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet