Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy |
Autor: |
Gabrhelík, Lukáš
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11189
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13722
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet