Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Author: Gabrhelík, Lukáš
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11189
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13722


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gabrhelík_2010_dp.pdf 1.153Mb PDF View/Open
gabrhelík_2010_vp.pdf 55.64Kb PDF View/Open
gabrhelík_2010_op.pdf 57.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account