Současné trendy v internetové reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Současné trendy v internetové reklamě |
Autor: |
Jozifová, Veronika
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o nových trendech reklamy v interaktivních médiích, konkrétně v prostředí internetu. Zároveň neopomijí historický kontext a vývoj jednotlivých reklamních formátů a marketingových strategií.Z části se dotýká i výzkumů v oblasti užívání internetu a aktuální situaci internetové reklamy v ČR. Praktická část je věnována přípravě a vedení reálné kampaně v PPC systému společnosti Google, Google AdWords. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11353
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13620
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet