Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu |
Autor: |
Košnarová, Zita
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti personálního řízení a firemní kultury v organizaci. Popisuje nástroje personálního řízení a udává specifika personální práce v malých organizacích. Praktická část se zabývá aktuální situací v oblasti personálního řízení a firemní kultury ve společnosti Elektrotrend s.r.o. Obsahuje interní analýzu (interní audit) těchto oblastí. Na základě analýzy jsou stanoveny problémy související s personálním řízením firmy a firemní kulturou ve vybrané společnosti. Projektová část poté navazuje na praktickou část vytvořením dvou strategií. První je zaměřena na oblast personálního řízení ve společnosti Elektrotrend (interní strategie). Druhá strategie uvádí návrh využití marketingových komunikací při získávání nových zaměstnanců (externí strategie). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11383
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13732
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet