Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu
Autor: Košnarová, Zita
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti personálního řízení a firemní kultury v organizaci. Popisuje nástroje personálního řízení a udává specifika personální práce v malých organizacích. Praktická část se zabývá aktuální situací v oblasti personálního řízení a firemní kultury ve společnosti Elektrotrend s.r.o. Obsahuje interní analýzu (interní audit) těchto oblastí. Na základě analýzy jsou stanoveny problémy související s personálním řízením firmy a firemní kulturou ve vybrané společnosti. Projektová část poté navazuje na praktickou část vytvořením dvou strategií. První je zaměřena na oblast personálního řízení ve společnosti Elektrotrend (interní strategie). Druhá strategie uvádí návrh využití marketingových komunikací při získávání nových zaměstnanců (externí strategie).
URI: http://hdl.handle.net/10563/11383
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13732


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
košnarová_2010_dp.pdf 44.15Mb PDF Zobrazit/otevřít
košnarová_2010_vp.pdf 50.39Kb PDF Zobrazit/otevřít
košnarová_2010_op.pdf 62.61Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet