Projekt strategie diverzifikace firmy XY při spolupráci s nezávislými obchody
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategie diverzifikace firmy XY při spolupráci s nezávislými obchody |
Autor: |
Kratochvílová, Alice
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt strategie diverzifikace společnosti XY při spolupráci s nezávislými obchody. Tato diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu obchodu s důrazem na retailing a strategické plánování, které formulují teoretická východiska pro zpracování projektu. V analytické části je vypracovaná analýza vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován Porterův model a GE model. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován samotný projekt strategie diverzifikace společnosti XY při spolupráci s nezávislými obchody. Dále jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu, rozpočtů a nákladové analýzy. Na závěr jsou zhodnocena rizika a očekávané přínosy tohoto projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11396
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14760
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet