Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B |
Autor: |
Lauterkranc, Roman
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1150
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2772
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet