Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Persvazivita auditu strategické podnikatelské jednotky jako klíčový faktor vítězství na trzích B2B
Autor: Lauterkranc, Roman
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá persvazivními faktory, které mohou mít posilující nebo oslabují účinek na pravděpodobnost zpracování informace recipientem, auditu strategické podnikatelské jednotky na trzích B2B.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1150
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2772


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lauterkranc_2006_dp.pdf 1.854Mb PDF Zobrazit/otevřít
lauterkranc_2006_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lauterkranc_2006_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet