Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
Autor: |
Hofmanová, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11514
|
Datum:
|
2010-04-30 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13660
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet