Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Autor: Hofmanová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11514
Datum: 2010-04-30
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hofmanová_2010_bp.pdfZablokované 1.196Mb PDF Zobrazit/otevřít
hofmanová_2010_vp.pdf 56.74Kb PDF Zobrazit/otevřít
hofmanová_2010_op.pdf 49.35Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet