Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově |
Autor: |
Čech, Martin
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Jan
|
Abstrakt:
|
Teoretická část této práce se zabývá marketingovými komunikacemi obecně. Jsou zde popsány jejich definice a vlastnosti. Tyto marketingové komunikace jsou dále v praktické části aplikovány na konkrétní festival - Music Shock ve Vyškově. Je zde rovněž popsán cíl festival, jeho cílová skupina a cílové skupiny jednotlivých součástí marketingových komunikací. Na konci této práce je srovnání tohoto hudebního festival s ostatními a jsou zde také navrhnuty různé vylepšení do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11555
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13954
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet