Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově
Autor: Čech, Martin
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Teoretická část této práce se zabývá marketingovými komunikacemi obecně. Jsou zde popsány jejich definice a vlastnosti. Tyto marketingové komunikace jsou dále v praktické části aplikovány na konkrétní festival - Music Shock ve Vyškově. Je zde rovněž popsán cíl festival, jeho cílová skupina a cílové skupiny jednotlivých součástí marketingových komunikací. Na konci této práce je srovnání tohoto hudebního festival s ostatními a jsou zde také navrhnuty různé vylepšení do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11555
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13954


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čech_2010_bp.pdf 1.130Mb PDF Zobrazit/otevřít
čech_2010_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čech_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet