DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto |
Autor: |
Herbrych, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy. Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11579
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13777
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet