Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009
Autor: Varnerová, Jana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití marketingových nástrojů před, během a po návštěvě Benedikta XVI. v České republice. Součástí práce je také mediální analýza výstupů spojených s návštěvou papeže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11600
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13699


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
varnerová_2010_bp.pdf 1.302Mb PDF Zobrazit/otevřít
varnerová_2010_vp.pdf 51.29Kb PDF Zobrazit/otevřít
varnerová_2010_op.pdf 58.61Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet