Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.
Autor: Barták, Aleš
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení image leasingové společnosti S MORAVA Leasing, a.s. Cílem této práce je objasnit význam firemní image a popsat nástroje její tvorby. Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborné literatury vztahující se k tématu firemní image, firemní identity a jejich složek. Popisuje základní pojmy, jejich význam a funkce. V praktické části je nejprve analyzován a následně zhodnocen současný stav firemní image ve společnosti. Na základě zjištěných skutečností, o stavu image, je zpracován projekt na zlepšení slabých míst, který byl zaměřen především na firemní komunikaci. Projekt byl závěrem podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11642
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14736


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
barták_2010_dp.pdf 1.949Mb PDF Zobrazit/otevřít
barták_2010_vp.zip 22.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
barták_2010_op.pdf 1.522Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet