Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky
Autor: Harásková, Ilona
Vedoucí: Alfery, Hana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje výzkum znalosti značky pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou navrhnuta doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11660
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13487


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
harásková_2010_bp.pdf 1.571Mb PDF Zobrazit/otevřít
harásková_2010_vp.doc 57.14Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
harásková_2010_op.pdf 243.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet