Projekt implementace CRM v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt implementace CRM v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník |
Autor: |
Spišák, Peter
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Práca spracováva CRM analýzu vzťah zákazník predajca. Zameriava sa na vzťahy a lojalitu zákazníkov v podniku SLOVMAG a.s. Lubeník. Rozpracovaný je problém plánovania v podniku, controlling v podniku. V praktickej časti je popísaná spoločnosť SLOVMAG a.s. Zameral som sa na plánovanie, controlling a navrhol som projekt spokojnosti zákazníkov. Projekt spokojnosti zákazníkov je spracovanie katalógu výrobkov v elektronickej podobe. Hlavným cieľom je schopnosť podniku aplikovať a využiť produkt pri svojej obchodnej stratégií spoločnosti a zaviesť ho do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1169
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
3946
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet